Prilagođavamo se potrebama mikro subjekata pružajući sveobuhvatne usluge vođenja poslovne dokumentacije.

Naš portfelj usluga uključuje:

  1. Knjiženje poslovne dokumentacije za mikro subjekte.
  2. Obračun poreskih obaveza i predaja elektronskih poreskih prijava.
  3. Sve prijave vezane za fiskalizaciju.
  4. Provera dugovanja za poreze i doprinose jednom mesečno. Početkom svakog meseca za prethodni mesec se proverava stanje i šalju se nalozi za prenos.
  5. Vođenje knjige osnovnih sredstava sa obračunom amortizacije.
  6. Vođenje dnevnika blagajne.
  7. Obračun zarada i naknada po osnovu ugovora sa fizičkim licima.
  8. Obračun službenih putovanja.
  9. Priprema izvoda otvorenih stavki jednom godišnje.
  10. Izrada obrasca PPP-PO jednom godišnje.
  11. Izrada probnog bilansa uspeha jednom godišnje.
  12. Predaja poreskih prijava za lokalnu samoupravu.
  13. Kadrovske usluge – prijava i odjava zaposlenih.
  14. Izrada završnog računa (ukoliko se paket plati na godišnjem nivou).
  15. Poresko savetovanje.
  16. Konsultacije.

Vaša poslovna dokumentacija je u sigurnim rukama, a naša misija je da Vam olakšamo sve administrativne izazove.

Ukoliko ste zaintersovani ili Vam treba više informacija o ovom paketu, možete zakazati sastanak, popunjavanjem formulara, a mi ćemo Vas kontaktirati u najkraćem roku.