Prilagođavamo se potrebama mikro subjekata pružajući sveobuhvatne usluge vođenja poslovne dokumentacije. Naš portfelj usluga obuhvata sledeće ključne aspekte:
- Knjiženje poslovne dokumentacije za mikro subjekte.
- Obračun poreskih obaveza i predaja elektronskih poreskih prijava.
- Obračun PDV-a.
- Pomoć pri izradi e-faktura.
- Savetovanje u vezi pravilnog rada na SEF-u.
- Sve prijave vezane za fiskalizaciju.
- Provera dugovanja za poreze i doprinose jednom mesečno. Početkom svakog meseca, za prethodni mesec vršimo proveru stanja i šaljemo naloge za prenos.
- Vođenje knjige osnovnih sredstava sa obračunom amortizacije.
- Vođenje dnevnika blagajne.
- Obračun zarada i naknada po osnovu ugovora sa fizičkim licima.
- Obračun službenih putovanja.
- Priprema izvoda otvorenih stavki jednom godišnje.
- Izrada obrasca PPP-PO jednom godišnje.
- Izrada probnog bilansa uspeha jednom godišnje.
- Predaja poreskih prijava za lokalnu samoupravu.
- Priprema i predaja IOSI obrasca, za firme sa 20 i više zaposlenih.
- Kadrovske usluge – prijava i odjava zaposlenih.
- Izrada završnog računa (ukoliko se paket plati na godišnjem nivou).
- Poresko savetovanje.
- Konsultacije.
Vaša poslovna dokumentacija je u sigurnim rukama, a naša misija je da Vam olakšamo sve administrativne izazove.
Ukoliko ste zaintersovani ili Vam treba više informacija o ovom paketu, možete zakazati sastanak, popunjavanjem formulara, a mi ćemo Vas kontaktirati u najkraćem roku.